Saturday, January 16, 2010

SK nite..Gembira? Teruja? === Sakit jiwa

Saat aq menaip tiap butir perkataan yang membuatkan jari aq menari riang atas keypad laptop, seiring itu jugalah sumpah seranah membukit dalam hati aq. Sakit hati, pening, sakit jiwa, stress, sakit badan, rasa dipergunakan, lapar n pelbagai lagi outcome yang aq dapat dari majlis berbanding dengan tujuan utama program ini; "cuba untuk membuatkan pelajar SK melupakan masalah buat seketika dan berseronook". Apa tu? Apa tu?
WTF

Ini adalah senarai masalah yang aq hadapi, 16 Januari yang sial..

1) Pembantu aq, Hillary tiba tiba x jadi datang..so, aq kene buat kerja seorang diri.

2) Pasang set audio n video seorang diri..Kalau ada yang tolong pon just Teddy n Umai..Credit to both of them

3) Tiba tiba lupa cara nak pasang, menggelabah nak dekat sejam

4) Langsung tiada raptai untuk majlis ni, padahal VIP majlis adalah dekan

5) Kamera Hi-Cam habis bateri, padahal sudah pun bercas penuh sebelum datang. Jadi, tiada rakaman penuh terhadap majlis yang dapat dijalankan. (Sial nye bateri)

6) lambat beratur untuk makan, jadi, makanan pun hanya tinggal sisa

7) Projektor buat hal, tiba tiba shaja tidak dapat connect ke komputer. Memang menggelabah. Terpaksa cabut segala makhluk wayar yang berselirat dan memeningkan kepala. rasa nak aje lari dari majlis

8) Terpaksa berlapar sebab mana ada event yang technician nya boleh keluar berehat sekejap untuk makan..(yelah, my assistant kan suck!!)

9) Hanya segelintir yang menolong mengemas set set yang dibawa..Credit to Malya, Teddy, Hasnol, amiroul, n felix. Salute!

10) Tertinggal cenderamata coz nak kejar bas kolej.,Sial betul, Sepenet penat aq kerja sampai jadik macam buruh kontrak, last last naik bas je

11) Ade 3 orang SK one yang macam PANTAT (Sial Babi)..aq panggil buat dono je..Harap je PALAPES..PAPAN LAPES, PES TAIK!!

12) TERTINGGAL WAYAR PROJEKTOR..CAM TAIK!!!!

13) HAhaha, spek hitam RayBan aq retak, Cam TAIK!

Itulah antara perkarayang membuatkan SK Nite aq taun ni adalah majlis yang paling worst aq pernah joint since aq bergelumang dengan dunia AJK ni..

Any Comment??

4 comments:

  1. dinner korg smlm ah ye...
    wat katne lak kali ni??
    biasa la..mne2 organizer on mmg akn de mslh...
    time ktorg dlu pn mcm2 jd...
    yg pntgkn dri mmg akn ade..
    bersabo je la~

    ReplyDelete